15 April 2008

Tahniah!

Tengah duk mengelamun buat keje, tetiba dapat plak message dari member...

"Salam Syukur, Ahlan Wa Sahlan Fid-dunya..Marina Selamat melahirkan putera kami cukup sifat 15/04/2008 @ 4.20pm..Alhamdulillah amenn..."

Wahhhh!! membe baik gue dah jadi ayah!

Tahniah beb!

dulu aku ingat lagi, masa matrik kitorang duk bilik sebelah menyebelah jerk. banyakla aktiviti kitorang masa tuh...lepas masuk maincamp, kitorang duk dekat-dekat gak. walaupun aku sorang jerkk lain cos, tapi memang besh la campur dengan bebudak engin nih.

aku juga teringat, aku ada join satu pogam anak yatim anjuran bebudak engin nih. kebetulan aku satu komiti dengan membe aku ni dan juga bakal wife dia..masa tu diorang belum couple lagi. membe aku ni jadik headcom, aku dengan budak tu jadi komiti jerk.

time tu la diorang stat bercouple nih..punyala susah nak couple kan diorang nih..membe aku nih ensem tau! ramai orang minat dia tapi tak dapat celen aku la ahahahaha....dipendekkan cite, lepas abis pogam tu diorang couple, lepas tu diorang bertunang dan tak lama lepas tu diorang berkahwin..selamat...

Dan sebentar tadi aku dapat message diorang tu...

so, buat Nasrol Hakim @ caundan Marina @ mar, Tahniah beb!
semoga putera korang sentiasa sihat-sihat sahaja!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin