08 November 2009

Biar Betulll!!

Awas, Anda Mungkin Diperhatikan

video

Ini bukan trailer filem baru yang bakal ditayangkan di mana-mana pawagam. Dan ini bukan teaser trailer untuk mana-mana filem yang berkaitan dengan lif. Dan ini juga bukan kisah seram dalam lif (maybe jugak kott hehe), tapi ini adalah keadaan lif di perumahan saya. Amacam, horror tak? Kalau waktu itu siang, mungkin biasa-biasa sahaja. Tapi kalau waktu itu jam sudah pukul 12.00 tengah malam lebih, dan korang baru balik dari keluar lepak-lepak dengan membe (nak-nak pulak baru lepas cerita seram dengan membe), mungkin korang akan berfikir banyak kali sebelum naik lif dalam keadaan gelap macam tu. Bila dah masuk dalam lif pulak, sure sentiasa pegang henpon dengan harapan cahaya samar-samar dalam henpon boleh menerangi keadaan.

Tapi, itulah hakikatnya, dan ianya lebih baik dari lif langsung tidak beroperasi! (maklumlah, saya duduk di tingkat 12). Kalau lif rosak, macam penduduk Blok depan haritu, fuhhh....tak dapat nak bayangkan. Sure naik tangga dengan menyumpah-nyumpah hehehe.

Pada saya, kalu lif tu berkeadaan macam tu, lagi baik daripada lampu lip yang kelap-kelip. Boleh pening mata tengok nya. Saya pun tak tahulah kenapa lampu dalam lif tu cepat sangat rosak. Agaknya ada orang amik fius dia kott letak kat umah? Sapa agaknya tu? Baik ngaku!

p/s: lip-lap lip-lap

1 comment:

Putera Purnama said...

perrr..siap rakam lagi tu.

Macam kenal je no tu.. kat damal lif mana ye..hihi..mujur lif tu dah ada cahaya sekrg...kalu tak..gelap lagi la jawabnya.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin