25 April 2008

Salam Jumaat!

Salam ceria!

Bercuti dua hari rasa macam tak cuti jerk. Mana taknya, bukan cuti rehat, tapi cuti bekerja! Cuti tapi ada keje, camana tu? Cuti bekerja la kan? hehehe

Kalau ikut hati aku , mau je aku teruskan bercuti sampai harini…tapi bila pikir balik rasa tak sedap plak. Cuti kosong tanpa apa-apa aktiviti hanya membuatkan aku busan. Yela, duk umah jerk sapa tak busan.

Lepas kerja hari selasa aku terus siap-siapkan barang untuk balik. Malam tu juga, dalam pukul 10 aku bertolak pulang. Masuk highway cuaca dah tak menentu. Hujan lebat sepanjang jalan beb! Dari Plaza tol Kajang sampai Plaza to ayer keroh! Aku bawak slow jerk…tapi boleh maintain line kanan sebab semua kereta nak maintain line tengah sama kiri, maklumla hujan lebat…terima kasih juga pada pengilat cermin jenama ‘waxco’ yang aku beli kat Tesco tempoh hari. Tak kirela hujan selebat mana pun, cermin depan korang akan sentiasa cerah jerk. Kalu nak tau pasal produk ni, atau produk pengilat cermin yang lain korang boleh search guna google kat bawah blog ni.

Ok, kepada semua warga kerja, selamat memulakan kerja anda! (dah kul 10 beb! Hahah)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin