25 June 2010

Kelepak Kelepuk Kelepak

Panahan Arjuna


Salam pagi jumaat! Yang tengah keje, kita fokus pada keje, yang tengah ada kelas, fokus lah ke kelas, yang tengah main facebook, fokus lah ke facebook jugak ke? Heheh. Jangan sampai bos nampak suda ;)

Bila bercakap soal chenta ni memacam cerita yang kita akan dengar. Cinta monget la, cinta ayam la, cinta siber la, cintan cintun la, mee cintan la dsb. Dulu saya ingat lagi seorang sahabat yang baru putus cinta setelah 3 tahun menanam tebu err i mean menanam kasih di hati seseorang. Datang ke bilik saya (waktu tu jaman belaja), dan bercerita penuh emosi dan akhirnya....sobb..sobbb..sobbb (aiyak, ini lelaki suda nangis lorr!!). Tu kisah dulu. Ermm..6 tahun yang lalu kot. Sekarang tiada lagi. Saya berpesan pada dia, hidup mesti terus! 

Tak kisahlah kena tinggal ke, meninggalkan ke, di campak ke, kena campak ke, hidup tetap kena terus. Biasanya semua tu ada hikmahnya. Maybe dia bukanlah orang yang sesuai dengan kita. Maybe satu hari nanti akan ada orang yang lebih baik dari dia datang dalam hidup kita. Time tu kita dah boleh tepuk tangan dan bersyukur kerana dipertemukan dengan seseorang yang lebih baik dari yang dulu, kan?

Ok, kita sambung buat keje!

p/s: bos dah jeling² la pulak hahaha



Photobucket

2 comments:

The Red Lover said...

hehehhehe.lelaki pun ada nangis putuih chenta ke?? best la sempat blogging masa keje. doakan aku dapat ikut jejak langkah ko ek ;p

aL-gOjO said...

ekeke
hati lelaki juga seperti kerak nasik ahahaha

yeah, semoga ko dapat mengikuti jejak langkah aku nanti ekeke.aminnn ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin