22 June 2010

Huuu...Huuuu..Huuuu

Apa Cite Sedih Nih?



Salamat pagi! Laaa...apa monyok-monyok ni? Orang lain semua gumbira, korang jer yang sesedih. Tak syiok betul. Kawan-kawan, jangan sedih-sedih selalu. Kalu selalu sangat sedih, membe pun rasa menyampah. Tak percaya? Try la buat. Hari ni sedih, esok sedih, lusa sedih, tulat sedih, minggu depan sedih, lepas tu sampai setahun sedih, sure membe menyampah. Nak-nak pulak sedih tu sebab kucing mati ke, ikan terlepas ke, boifren lari ke, girlfren lari ke...opsss!!

Bawak bertendang...err bertenang. Sedih jangan di ikutkan sangat hati tu. Nak sedih boleh, tapi berpada-pada lah ok. Jangan lama sangat, orang yang asyik bersedih ni, dia takkan kemana. Ke sedih dia la jugak. Apa kata tukarkan sedih kepada hepi. Baru la ada motivasi skit. Ingat orang sedih ada motivasi ke? Lagi kebawah (down) adalah. Nak sedih, sedih 2-3 hari dahlah. Nak meraung ke, frus menonggeng ke, nangis tak hengat dunia ke, 2-3 hari je suda ok. Lepas tu kita mulakan kisah baru, hidup baru. Macam orang kampung saya cakap. 'Life goes on'.

So, ceria-ceriakan hidup anda. Senyum seindah suria  :) 


Photobucket

2 comments:

NHIDAYAT said...

slamat bertugas ya, hehe suka blog awak nie, feels like home! btw follow u...

nice 2 meet u

aL-gOjO said...

tq² teruskan singgah dan godek² blog ini heheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin