19 May 2008

Kerepek Oh Kerepek!

Salam Ceria!

Sapa suke makan kerepek? Haaa...bagus²! Ok, ni ada satu pengumuman. Membe aku ni nama dia Jue. Dia ada mengusahakan perusahaan membuat kerepek ni secara kecil-kecilan.



Menurut emel yang dia bagi kat aku antara produk yang dia buat dan jual adalah seperti berikut:
  • Maruku
  • Kerepek Pisang
Harga: Sekilo RM18.00 (tapi di packing dalam setengah kilo sebab senang kalau ada orang yang nak beli setengah kilo je. Kiranya setengah kilo RM9.00 la)

Untuk Info lanjut/ tempahan/pertanyaan, boleh hubungi Jue ni sendiri melalui emel di:
atau boleh terus hhubungi beliau di talian:
  • 012 3064084
Lokasi beliau adalah di: Selayang Prima, berhampiran Hospital Selayang

Beliau juga sedia untuk menerima sebarang tempahan kerepek ni dan untuk jamuan makan-makan ke apa ke dan termasuklah hari raya! (kalu raya kena tempah awal la)

Ok, ni secebis daripada emel beliau:

"assalamualaikum wbt..nama saya jue.saya ada buat jualan makanan seperti maruku dan kerepek pisang..makanan ni asalnya mak saya yang buat so saya pon try la jual di KL,takat ni laris,ok lah..product ni saya jual dalam kilogram..sekilo berharga rm18..peking nya setengah2 kilo agar senang pada yang nk oder setengah aje..kira sepeket jual rm9. kerepek pisang pun sama harganya. pada yang berminat nak tahu lebih lanjut boleh la email ke julianaremy@yahoo.co.uk atau ats.catering@gmail.com. atau hubungi saya jue di talian hp 0123064084.. saya berada di selayang prima..berhampiran dengan hospital selayang..boleh juga buat tempahan untuk sebarang jamuan..bila2 masa.. tempahan hari raya pon boleh di buat awal.."

So, sesapa yang berminat tu atau ada sebarang pertanyaan, boleh hubungi beliau terus!

p/s: suka kerepek pisang

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin