19 March 2010

Dikala Petang Mengambang

Kembalilah Mood!

Rasa macam banyak nak tulis, tapi bila dah login, duk galit baca blog orang, mood nak tulis blog sendiri pun malas. Inilah penyakit yang paling kronik yang tiada obat...M.A.L.A.S! Carik kat Jalan Chow Kit pun sure takda obat ni. Apatah lagi kalu carik kat Jalan TAR atau Jalan MAsjid India. Kalu sesapa ada terjumpa obat ni, boleh bagitau saya. Saya pun nak try jugak heheh

Sewaktu balik kerja saya selalu ternampak sorang uncle ni, bawak basikal dengan dua baldi air di kiri dan kanan basikal serta sebiji lagi baldi kosong di handel basikal. Tak ketinggalan jugak dengan beberapa helai kain. Sebatang pen tersemat di baju kamejanya dan sebuah buku kecik di dalam kocek. Kadang-kadang saya sendiri galit tengok beliau sampai kena hon dek kereta dari belakang. Siapa agaknya ye beliau ini? Kita jumpe di entry akan datang!

Tak lupe jugak baru-baru ini (sebenarnya semalam) sewaktu saya pergi ke sebuah hypermarket di sini, hujan lebat, saya pun drive la macam biasa. Tapi sepanjang jalan menuju ke hypermarket tu saya dapat rasakan kereta saya beratnya lain macam. setering power tu dah macam paut setering! Aneh tapi benar..sampai la saya suda habis makan disana dan menuju ke dalam kereta. Jeng jeng jeng...next entry jugak! hehehe


Posting ni sekadar untuk mengembalikan mood sahaja :)


Photobucket     

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin