18 August 2009

Selingan Pagi

Tengok Kiri...Tengok kanan..


Just nak share info pasal penyakit nih. Malam tadi bila berita cakap sudah sampai tahap kecemasan kesihatan, nampak gaya kita masih memandang remeh penyakit yang berbahaya ini. Mungkin ada antara kita yang cakap, "Alah, bukan aku kena pun", "Antibodi aku kuat", etc, namun sedar tak sedar penyakit ni boleh datang juga pada kita jika kita lalai walaupun sesaat.

Dengar membe se-blog saya terkena penyakit ini pun sudah cukup merisaukan. Tapi Alhamdulillah, dia pun sudah recover. Apapun, buat geng-geng lain, saya nak share sikit info "How to Protect Yourself and Others" dari H1N1 ini.

Happy sharing! (kalu pic tu kecik, korang buleh klik pada pic tu je)


p/s: mask riders

1 comment:

ida said...

aku dah mula pakai..mula2 lemas+malu, lama2 ok je..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin