30 September 2008

Bila Lampu Pelita Menyala

Salam Ramadhan!
Penantian satu penyiksaan. Betul ke? Kalu posa pun korang anggap satu penyiksaan, tak tau eden nak kata apa dahh. Bagi sesetengah orang, bulan 'berpesta' membuat amal ibadah sudah hampir tamat. Maklumla, hanya bulan ramadhan jela pahala kita akan digandakan untuk setiap amal keaik yang kita lakukan. Semoga kita semua dapat berjumpa lagi pada ramadhan akan datang!

Bercerita pasal aidilfitri, ada dua peristiwa penting yang akan dilalui. Pertama, hari raya itu sendiri dan keduanya Majlis Pertunangan antara penulis dengan rakan se-blogger juga. Cepat, cari sapa hehehehe.Alhamdulillah, segala perancangan yang dilakukan sudah memasuki tahap pertama dengan bermulanya majlis ini. Semoga segala usaha kami akan dipermudahkan.

Tak mau ulas panjang-panjang. Nanti akan diupload dalam blog @ friendster dan facebook kami berdua. Sesapa yang nak add kami dalam friendster @ facebook, dialu-alukan :)

Sampai ketemu lagi! Salam Aidilfitri!

p/s: rombongan ciak kiah ke sukan komenvel heheh

2 comments:

e^asyura said...

Yuhuu..algojos dah nak bertunang ka ?? ish3..sapala pompuan malang tue :p
kakakkaa..

n a d i r a said...

eh eh eh...malang ker asyura??hehehe...selamat bertunang laa yer kpd anda berdua...nnt lansungnyer jgn lupe jemput yer ;))...

tahniah!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin