12 August 2008

Save the last dance ....

Salam Ceria!

Akhir² ini semakin jarang berpeluang untuk menulis dalam blog. Hambatan kerjaya mungkin salah satu faktor kemerosotan penyumbangan artikel disini. Eh, apa punya bahsaa berbunga² laa... hehehe. BTW, sori guys sebab lama tak menjengah blog korang :) kalau ada pun sekadar melihat-lihat sambil makan angin di blog korang tanpa meninggalkan sebarang DNA (no offence!)

Bila berbicara tentang rezeki yang datang dan rezeki di depan mata, penelitian dan kesan jangka panjang perlu di ambil kira. Ditambah juga dengan faktor² yang mempengaruhi dan pendapat sekeliling dan orang terdekat kita.

Tidak dinafikan, kita hanya merancang dan Allah swt yang menentukannya. Gerak hati menjadi faktor penting dalam membuat keputusan beserta pendapat sekeliling. Terima kasih kepada semua terutama rakan² dalam memberi pandangan dan pendapat.

Hidup mesti terus!

Perancangan yang kita buat tak semestinya mengikut 100% blue print yang kita sediakan. Sejak aku mula melangkah ke alam kerjaya, aku mengikut 'angin' yang bertiup membawa diri aku ke mana saja. Kali ini aku melangkah ke bidang yang tidak aku pernah fikirkan sebelum ni! Bunyinya macam pelik, tapi maybe ia pilihan aku juga.

Update akan menyusul.

p/s: short notis seminggu!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin