21 July 2008

E-book: MENTOR JUTAWAN by Irfan Khairi

Salam Ceria!
Just nak share satu benda yang menarik! Terutama dengan membe² yang nak buat bisnes, sedang buat bisnes atau dalam bisnes sendiri!

Penah dengar nama Irfan Khairi? Kalu ada yang tak tahu memang korang jarang tengok internet la tu! Tak pun buke internet tengok menda lain hehehe…gurau jerk :p

Ok, Irfan khairi adalah JUTAWAN INTERNET MALAYSIA! Dia selalu muncul dalam rancangan bersama jutawan di tv (dari tv1 sampai ke astro!) dan radio! Ada sesapa tahu? Aisey…tak kan tak tahu beb. Irfan Khairi (IK) ni telah menjadi jutawan se awal umur 18 tahun!!! Hanya dengan menjual peta Malaysia! (Mak aii..jual peta pun boleh jadi kaya!!) Semuanya dengan internet!

Banyak rahsia internet yang kita tak tahu rupanya…

Apa yang aku nak rekomen dengan korang adalah E-Book “MENTOR JUTAWAN” yang dihasilkan sendiri oleh IK. Apa ada dalam e-book ni? Dalam e-book ni ada ‘RAHSIA’ dan ‘TIPS’ dari 8 orang ikon jutawan kat Malaysia!!! Korang tahu tak ni? Adesss. Antara nye ialah:

Dato’ Dr Fadzilah Kamsah, mentor kepada mentor dan juga motivator!

Azizi Ali, Jurulatih jutawan (buku dia yang glamor ‘Jutawan dari Planet Jupiter’

Chef Li (Dato' Dr Rusly), Jutawan Senyap (jadi chef pun buleh kaya!)

Dato’ Dr Azman Ching (Jutawan MLM) (sapa yang join MLM tapi tak kenal dia aku tak tau la nak cakap apa..)

Billi Lim, Jutawan Berani Gagal (dare to fail!)

Dato’ Hussamuddin, Pengasas Kumpulan Karangkraf

Abang Abu, Usahawan/Motivator/Jutawan dari Singapura

Irfan Khairi, Jutawan Internet

Amacam? Aku yang baca e-book ni pun teruja sebab banyak tips dan pengalaman yang diorang bagi! Aku takdala nak cakap yang bila beli e-book ni korang akan jadi jutawan, tapi at least korang ada guide dan tips untuk expand bisnes korang!

Oh ya, BONUS, penah dengar tentang program affiliate? Program buat duit bagi orang malas! Korang hanya perlu register sebagai agen affiliate secara PERCUMA lepas tu promosi link korang! Dan bila ada sesapa yang membuat pembelian melalui link korang tu, korang akan dapat komisen! Mudah dan sesuai untuk korang yang malas cari orang @ jumpe orang. Just duduk ngadap computer jer dapat duit!

Panjang sangat ni aku taip, segala macam info tentang e-book dan program affiliate ni korang boleh dapat dari link kat bawah kat [SINI] klik je, bukan kena bayar pun :)

p/s: boleh di forwardkan ke rakan² yang lain (pun percuma dan tak kena bayar)
p/s: nak tau lebih lanjut tentang Irfan Khairi, boleh klik kat ruangan 'motivator', sebelah kanan dlm blog aku ni :)



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin