09 July 2008

Apa Sudah Jadi?

Neenongg ...Neeenoonngg!

Tengah syoik buat repot tetiba loceng kecemasan berbunyi. Terkejut aku. Ada latihan kebakaran ke? Yang lain buat selumbe jerk. Aku tengok Kat tingkap. Mana tau ada sap ke apa ke dari bawah. Maklumla duduk tingkat 11 ni susah gak nak terjun kalu ada apa² heheh. Aku dongak ke atas, takda plak air pancut atas kepala aku ni turun.

Jiran sebelah akurium pun buat selumber sambil menyedut air coke burger king. Loceng bunyi tapi takda apa berlaku. Selang 20 minit, loceng mati. Emel dari pihak pentadbiran muncul. "Jangan panik" katanya. "Semuanya dalam kawalan. Jangan gunakan lif buat sementara waktu. PIhak kami kasih menyiasat punca kejadian".

Aku rasa mesti ada tikus gigit wayar loceng tu sampai bunyi. Tak pun ada orang gatal tangan main bunyi². Loceng dah stop, apa lagi...sambung keje lor!! (jangan main blog jerkk ahahaha)

p/s: cita² nak jadi bomba :)

3 comments:

eedany said...

mesti tikus tu tengah lapar kan, kan... cian dia sampai wayar loceng pun dia ngapppp...

rajinnya buat kerja + blog... ;p

+ernie+asyura+ said...

tu saja nka test pekak ka tak sebenarnya

aL-gOjO said...

eedany: tikus ARB ni lapar kot hehe. Maklumla duduk tingkat 11, tinggi tu nak turun ahakas :p

asyura: guna headpon je sumbat kat tinga

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin